Škoda Octavia

Škoda Octavia třetí generace se posouvá do střední třídy. Pyšní se líbivým designem, novými motory a výbavou, která dosud nebyla u žádného z vozů ŠKODA.

Octavia G-Tec cesta k úsporám

octavia-g-tec

Nová Octavia G-TEC je důležitým modelem, nejen pro svou šetrnost k tnímu prostředí, ale především k vaší peněžence. Stává se tak vhodnou alternativou k úsporným dieselovým motorům, je tedy tou pravou pro vás? Čtěte dál!

Škoda Octavia na plyn, i tak jí můžeme nazvat. Je úsporná, ekologická a přitom zůstává stále atraktivním členem rodiny Octavia, která se pyšní neuvěřitelnou nabídkou prostoru a velkého zavazadlového prostoru. . CNG je nejvýhodnější pohonnou hmotou a navíc je dlouhodobě garantována z důvodu minimální výše spotřební daně.Finanční úspora oproti klasickým fosilním palivům činí až o 50 %.Model Octavia G-TEC vyniká dojezdem až 1 330 km. Její motor 1,4 TSI/81 kW G-TEC je schopný spalovat dva různé druhy paliva – konkrétně zemní plyn a benzín díky Bi-fuel nádrži. Dvě nádrže naplněné stlačeným zemním plynem vystačí na vzdálenost 410 km. Po vyprázdnění plynových nádrží se provoz automaticky přepne na benzín, na který ujede Octavia G-TEC dalších až 920 km.
Rozdíl mezi Octavii a Rapidem
CNG je moderní pohonná hmota s velkým potenciálem pro budoucnost. Chod motoru je výrazně tišší a klidnější vzhledem k vysokému oktanovému číslu (cca. 128). Toto palivo je bez zápachu a hodnoty emisí CO2 jsou nižší až o 35 % než u klasických fosilních pohonných hmot. Ve většině evropských zemí je dovoleno parkování vozidel na CNG v podzemních garážích. Spotřeba plynu nového modelu ŠKODA Octavia G-TEC činí 5,4 m3 (3,5 kg) na 100 km, což odpovídá emisím pouze 97 g CO2 na kilometr.

Klikni ZDE a sdílej tento článek na Facebooku

Diskuze

Pokud se Vám nezobrazuje diskuze, máte pravděpodobně aktivní blokování reklam AdBlock nebo podobný systém.